February 19, 2011

junkfood?

sejak tiga atau empat hari lalu dada ni asyik rasa sakit ja.Lebih-lebih lagi bila nak inhale oxygen masa ada sinus and lompat setempat.Rib cage aku terasa macam kena block dengan something aku rasa...hummm..negative thoughs dah mula bermain kat kepala hotak aku dah ni...

so just now pergi rumah uncle,who is a doctor.Know what's the cause?Junkfood.Faaaaakkk...lepass merentas desa tadi aku pi beli junkfood kot kat kedai...But before this tak makan pun rasa sakit gak..

Uncle aku cakap,"anak tengah ni selalunya suka makan junkfood".Samalah ngan anak tengah dia.Kami dua orang memang kaki junkfood lar.hhuhuhu.

so i guess imma stop eating junkfood kalau takmau dada ni rasa sakit giler

makan junkfood puas-puas sampai jadik gini.walaweh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...