March 26, 2011

earth hour

Reason aku online petang ni ialah sebab malam ni aku tak boleh guna electrical devices dan benda yang contribute kepada global warming.Malam ni pukul 8.30 sampai 9.30 ialah earth hour,di mana kita digalakkan menutup semua lampu dan segala benda-benda elektrik yang lain demi mengurangkan pemanasan global.yep,aku tengah cakap macam pro.ada masalah?


Aku rasa aku cuma akan tutup lampu dan kipas dan charger phone tak guna aku dalam bilik aku jer.Kan best kalau satu rumah aku jadi gelap on that hour,and then dalam gelap kita boleh buat macam-macam,except buat anak.Like sharing stories,playing some games in the dark.Isn't that kinda fun?But since my family nak guna electrical devices sangat,nampaknya aku soranglah yang take part in this campaign.Nothing fun to do meh,,so aku mungkin buat props for our drama team in the dark or maybe make myself depress lol.

So di sini aku nak menegaskan kepada semua orang supaya take part in Earth Hour.Kalau boleh extendla sedikit masa menutup lampu tu.It may cool down the global warming.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...