March 11, 2011

Sakit hati yang amat.


Mai letak muka tu dekat denga skrin laptop jap.Hari ni nak citer pasal kesakitan hati.Kesakitan hati as in like what?okay,mai aku gitau pasal situasi yang memang bagi aku sakit hati yang amat.

So here the story goes:

Kena bala sikit dah dapat perhatian satu dunia.Like whattafark?Okay maybe kau kena tikam sikit sampai nak kencing pun kena terjerit-jerit,but it's just for one freaking day!And then the next day,semua orang dari segala pelusuk dunia ni tanya macam mana keadaan kau.Sampai dapat call from someone,sampai orang datang melawat,sampai kena Skype.Whoa,whoa,whoa,aku yang setiap bulan mesti je ada certain days aku bersin macam nak rak,muscle stiffness,and segala bala yang tengah timpa aku almost everyday,which aku assume berjuta kali ganda lagi sakit daripada tikaman dia,tak da sapa mau kisah pun.


Plus,bila dia dapat 100% dalam exam +maths untuk spm trial and also dapat grand prize for public speaking peringkat sekolah,kecoh satu kampung pasal "kejayaan" dia.In fact,sampai sekarang pun orang tengah ungkit lagi.And now,you guys assume aku kena dapat 100%gak untuk +maths?Like excuse me,exam baru-baru ni pun aku tak tau apa aku merapu kat kertas +maths,ni nak suruh aku dapat 100%?!Oh kalau dia makan taik aku pun kena makan taik la?


Bila dia jadi ketua kelas untuk kuliah dia(or whatthefuckever you call it),semua orang look up to him macam dia baru je selamatkan dunia ni daripada malapateka.Bila aku bagitau orang yang aku president for fencing club,woah,bukan main beribu lagi yang maki,mencarut,marah sebab kenapa kau aktif sangat,perli and banyak lagi.


And guess what,orang makin suka dia sebab dia orang teater kat universiti dia.Wait,what?!So bila dia aktif teaterla,orang mula cakap pasal dia,tak habis-habis nak relate dia dengan minah-minah teater yang lain,tak sabar nak tengok video dia berlakon.Bila aku nak stayback kat sekolah sebab aku masuk drama,semua orang mengeluh,membebel sebab aku aku aktif sangat.

you're a man slut.

Fuuh,aku boleh go on and on pasal jantan yang selalu dapat attention no matter fucking what.Bukan nak kata aku jealous(okay maybe sikit ja),but apa saja perkara baik yang aku contribute kat orang tak pernah orang nak ingat,tapi bila aku buat salah sikit,semua orang tak pernah lupa.Like the other day,bila dapat kelas terkotor,board is to blame.Siapa lagi yang in charge of board?Duh,aku.

Sometimes aku rasa kucing kurap yang selalu datang rumah aku lebih memahami aku.
And i secretely wish that my-life-changer-guy yang i knew was here and tell me how special i am.Where the hell are you?
Maybe some of you yang baca post ni kenal lelaki yang aku tengah maki ni.But do i even give a shit?Hell no.Imma chill.

Aku dah mula ada surname aku sendiri,which is "the-invisible-to-all-hot-guys-girl"
Because it's true.

1 comment:

  1. you're my special hyperactive friend~ all of us wanted to see you smile and go fluffy. do not ever ever frown or get mad again, cause you are freaking scary when you are mad!!!! do smile~ =)
    from your dirtyminded student

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...