April 30, 2011

Rio


Semalam mak aku dah plan nak bawak aku pergi jumpa dentist nak buat braces.Oh man,aku benci dentists!Especially dentist yang mak aku dah set up untuk aku.Mak aku kata he is a very good dentist,aku kata,he is a devilish dentist.Mana aku tak benci dia,tangan dah la dok dalam mulut aku,lepastu dok beletiaq yang aku kena gosok gigi 27000 kali sehari,kenapa aku ada lubang-lubang kat gigi aku.Woi hello,shut up la,your hand is in my mouth!
ya,boleh la katakan dentist tu buat kat aku macam ni.


Dah la 'date' aku ngan dentist pukul 3,meaning that aku terlepas la the royal wedding tu!!!But everithing changes bila aku balik sekolah jumaat tu.Mak aku kata dia cancel 'date' aku ngan dentist from hell sebab mak long aku nak bawak aku ngan adik aku pi tengok Rio pukul 3.And i was like,"fyeaaahh!! aku tak yah la pergi jumpa dentist from hell tu!But wait -- aku still tak dapat tengok the royal wedding!" Haram jadah taik kambing.


Rio was good.Very very good.Permulaan cerita tu pun aku nak hampir menangis dah.Muzik dan lagu-lagu dalam movie tu epic siot!Lebih -lebih lagi collaboration antara jamie foxx ngan will.i.am dalam lagu tu.Time tu la aku baru sedar yang suara jamie sexayy gila.Jatuh hati i.Sesapa yang belum tengok movie tu,PERGI TENGOK CEPAATT!

<3ain't it cool?
my fav characters

oh ya,masa kat wayang tu kan,ada orang tu memang tak boleh nak berhenti cakap.Dah la duduk dua seat daripada aku ja,boleh dok cakap gi for every single thing yang jadik kat dalam movie tu kepada adik aku.Aku macam,"shhh!shhh!" tapi dalam hati aku macam,"Deyy shut the fuck up la wei,aku nak tengok movie la bab--"




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...